תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • אייקון וואטסאפ
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב
  • אינסטגרם

בעלי תפקידים

שעות קבלת קהל

בהתאם לתו הסגול נשמח להמשיך לתת לכם שירות בטלפון ובאימיילים:


שעות המענה הטלפוני:

ימים א׳, ג׳ בין השעות 14:00-16:00
יום ה׳ בין השעות 13:00-16:00

עם חזרת הוועדה לקבלת קהל במסגרת התו הסגול, להלן אופן קבלת הקהל:

קבלת הקהל תעשה בתיאום פגישות מראש בלבד מול הגורם איתו מעוניין להיפגש

עמרי פלדמן 

מנהל מחלקת תכנון ורישוי בניה 
נושאי טיפול: רישוי ומידע תכנוני- כללי, תב"ע- תיאום תכנון וקידום תכניות
פרטי התקשרות: omrif@Gezer-region.muni.il
08-9274081 שלוחה 3

 

זיוה אוחיון 
בודקת רישוי ומידענית 
נושאי טיפול: רישוי ומידע תכנוני- כללי
פרטי התקשרות: zivao@Gezer-region.muni.il
08-9274081 שלוחה 3

דורין כודידה 
בודקת רישוי ומידענית 
נושאי טיפול: רישוי ומידע תכנוני- כללי
פרטי התקשרות: dorinc@Gezer-region.muni.il
08-9274081 שלוחה 3


ספיר נעים 
קבלת קהל וארכיון 
נושאי טיפול: רישוי- פתיחת תיקים, עותקים לשלב תכנן ובדיקה טרם הפקת היתר
פרטי התקשרות: sapirn@Gezer-region.muni.il
08-9274087


נטע טפיירו זקון 
מנהלת מדור פיקוח על הבנייה
נושאי טיפול: פיקוח- כללי, בקשות לאישור תחילת עבודות, בקשות לטופס 4, בקשות לתעודות תעודת גמר.
פרטי התקשרות: neta@Gezer-region.muni.il
08-9274081 שלוחה 4


דורון צור
מפקחת בנייה
נושאי טיפול: פיקוח- כללי, בקשות לאישור תחילת עבודות, בקשות לטופס 4, בקשות לתעודות תעודת גמר.
פרטי התקשרות: doronz@Gezer-region.muni.il
08-9274083

מיכל עמירה
מזכירת מדור פיקוח
נושאי טיפול: פיקוח- כללי, העברות בטאבו
פרטי התקשרות: michala@Gezer-region.muni.il
08-9274081 שלוחה 4

אתי עפג'ין
מזכירת הוועדה
נושאי טיפול: תב"ע- פתיחת תיק, מסמכים להפקדה ותוקף, תיאום פגישות מול מהנדס
המועצה
פרטי התקשרות: etia@Gezer-region.muni.il
08-9274081 שלוחה 2

נשמח להמשיך לתת לכם שירות בטלפון ובאימיילים:

שעות המענה הטלפוני:
ימים א׳, ג׳ בין השעות 14:00-16:00
יום ה׳ בין השעות 13:00-16:00















----


לבאי הועדה המקומית לתכנון ובניה,

המועצה האזורית גזר משקיעה מאמצים ניכרים בשיפור השרות הניתן לתושב בתחומים שונים ובתוכם בכל הקשור לתהליך רישוי מבנים ומתן היתרי בניה שמטבעו הוא תהליך מורכב.

על מנת לאפשר לעובדי הועדה לתכנון ובניה לשרת אותך בצורה המיטבית מתבקשת מידה רבה של שיתוף פעולה מצדך.

כעובדי המועצה אנו מחויבים לשירות יעיל, טוב והולם ואנו עומדים מאחורי התחייבות זאת על כל המשתמע ממנה. יחד עם זאת יש לזכור שצוות הוועדה, כצוות המקצועי העוסק בתחום התכנון והבנייה במועצה האזורית, כפוף לחוקי התכנון והבניה. מטרתם של חוקים אלו הינה לשמר ולשפר את איכות החיים במדינה בכלל ובתחומי המועצה בפרט. שימור אופיים הכפרי של יישובי המועצה עומד לנגד עינינו תמיד ובפרט שימור האופי הייחודי של כל יישוב בתחום שיפוט המועצה.

מניסיון העבר למדנו שהשקעה מרבית בתכנון ובניה של מבנה או תוספת לשימוש פרטי או מסחרי חוסכת משאבים, טרחה ועוגמת נפש לאורך הדרך. דברים אלו נכונים גם לנושא מתן היתר הבניה. השקעה מועטה מצדכם בשלב מוקדם זה וביצוע נאות בהתאם להיתר הבניה, עשויים לחסוך השקעת משאבים יקרים בעתיד ועוגמת נפש רבה.

ככלל, יש לציין שברוב המוחלט של המקרים ניתן לענות על ציפיות המתכננים והתושבים ורצונותיהם יחד, ועל דרישות החוקים והתקנות הקיימים באזור הבניה. מאידך, התנאי לכך הוא שכל הגורמים הנוגעים בתכנון ובביצוע יפעלו במסגרת ההנחיות, החוקים והתקנות ובמסגרת היתר הבניה שניתן ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

נושאי הטיפול השכיחים של הוועדה המקומית לתכנון ובניה הינם:

  1. א. תכנון וטיפול בתוכניות מתאר לסוגיהן .
  2. ב. מתן מידע על זכויות בניה לחלקות / מגרשים בהתאם לתכנית המתאר התקפה למקום.
  3. ג. מתן היתרי בניה או שימוש חורג למבקשים בהתאם לתוכנית תקפה במקום ובכפוף לחוק התכנון והבניה.
  4. ד. פיקוח על הבניה בתחום המועצה והתאמתה להיתר הבניה התקף ובכפוף לחוק התכנון והבניה.
  5. ה. טיפול בבניית מוסדות ציבור ותשתיות במועצה.ו. בנוסף לנושאים אלו קיימים נושאים רבים נוספים המצויים באחריותה וטיפולה של הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

במשרדי הוועדה ניתן לקבל מידע בנושאים הבאים:

  1. 1. הגשת בקשה להיתר בניה / בקשה לשימוש חורג.
  2. 2. היטלי השבחה והעברת נכסים בטאבו.
  3. 3. טופס 4.
  4. 4. תכנית מתאר ותוכניות מפורטות.