תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב

מועצה אזורית גזר משדרגת את מגוון דרכי ההתקשרות איתה לשירות ולרווחת התושבים.

במסגרת מאמצי המועצה לשפר ולהנגיש ככל האפשר את השירות לתושבים קידמה המועצה מספר חידושים ושיפורים בדרכי ההתקשרות איתה.

המועצה השיקה אפליקציה שמאפשרת לתושבים לדווח בזמן אמת למוקד המועצתי על תקלות ומפגעים בצירוף צילום המפגע וכתובתו, לקבל את הודעות המועצה, ספר טלפונים לחיוג ישיר, דוא"ל ישיר לבעלי תפקידים במועצה, קישור לאתר המועצה, חיוג ישיר ומהיר למוקד המועצה, פרטים והודעות שביקש התושב לקבל, מעקב על דיווחים שנשלחו, מידע על היישובים, אפשרות רישום, תשלומים ומילוי טפסים ומעכשיו גישה ישירה לפורטל החדש לתרבות ולפנאי במועצה. האפליקציה ידידותית יותר למשתמשים והיא מאפשרת
גלישה מהירה יותר.

חידוש נוסף הוא חיוג מהיר ומקוצר למוקד המועצתי וקיצור משמעותי של זמן המענה לתושבים. כל הרוצה לפנות למוקד המועצה יכול להקיש *לגזר (5367*) מכל המפעילים ובהם:
בזק, הוט ואחרים ומהמפעילים הסלולאריים כולם.

שיפור נוסף וחשוב לא פחות הוא קיצור משמעותי של זמן ההמתנה לעד 30 שניות ל – 80% מהפניות ולעד 2 דקות לאחרות. עם הפניה למוקד ולאחר שהפניה נקלטת יישלח לפונה
מסרון המאשר את קבלת הפניה. יצוין כי על המערכת החדשה מופעלת בקרת איכות מתקדמת ובקרה ומעקב ניהולי של מנהלת המוקד והנהלת המועצה, העוקבים אחרי משך זמן הטיפול בפניה ומתבצעת בדיקה האם משך זמן הטיפול עומד בתקן שנקבע לנושא באמנת השירות של המועצה עם התושבים.

המועצה החליפה את המענה הקולי למענה קולי מקצועי ואחיד בכל שלוחות המועצה.

המענה החדש מאפשר להשאיר הודעה בכל שלוחה עם פרטי הפונה, והמחלקות נדרשות לתת מענה על פי אמנת השירות בין המועצה לתושבים.

ראש המועצה פטר וייס - "נמשיך לפעול כדי לייעל, לשפר ולהנגיש, את הקשר בין התושבים למועצה על מנת לתת לכם שירות מהיר, איכותי ומקצועי".