תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב

תואר המשרה/התפקיד: רכזת משפחתונים

כללי:
מחלקה: רווחה ושירותים חברתיים.
כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת רווחה ושירותים חברתיים.
דירוג המשרה: עו"ס דרגה: ח
היקף משרה: 60%

דרישות התפקיד – תנאי סף:
א. השכלה: B.A בעבודה סוציאלית
ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
ג. ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בהדרכה פרטנית וקבוצתית במסגרות חינוכיות לגיל הרך (התנסות מודרכת במתן הדרכה ובהנחיית קבוצות).
ד. רישום פלילי היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.

תיאור המשרה ודרישות התפקיד:
· ניהול שוטף של מערך המשפחתונים במועצה הכולל היערכות לפתיחת שנת הלימודים במשפחתונים חדשים או קיימים בהתאם לנוהל פתיחת משפחתון של משרד הכלכלה, בצוע התקשרויות חוזיות בין הרשות למנהלות המשפחתונים, פניה למשרד הרווחה לקבלת סמלי רווחה ע"פ הצורך, ביצוע הרשמה וקליטת ילדים ע"פ הנחיות ההרשמה שמפרסם משרד הכלכלה.
· רישום ושיבוץ ילדים במשפחתונים ע"פ הנחיות האגף למעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך.
· הדרכה ובקרה שוטפת במשפחתונים והקפדה על תנאי ההפעלה שיפעלו כנדרש.
· קיום מפגשי הדרכה אישיים וקבוצתיים עם מנהלות המשפחתונים והכנת תכנית השתלמויות של העשרה , ריענון וחדשנות.
· העברת דיווחים חודשיים מפורטים למשרד הכלכלה.
· ביצוע בקרה מנהלית וכספית שוטפת.
· קיום קשר שוטף עם ההורים ומתן מענה לבעיות הדורשות טיפול והתערבות, ייזום אספות הורים והעברת מידע רלבנטי
· קיום קשר עם השירותים בקהילה בתחום הנדרש.
· ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנחיות ראש המועצה.
· זמינות וכוננות (טלפונית ופיזית ובכל צורה שתידרש) למתן מענה ולטיפול בכל הנוגע לעבודת המועצה, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה, הן לצרכי שגרה והן לצרכי חירום.

דרישות נוספות:
חייב להשתתף בהשתלמויות וקורסים בתחום תפקידו.
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה OFFICE.

על המעוניינים/ות העונים/ות לדרישות התפקיד לשלוח קו"ח למייל jobs@gezer-region.muni.il או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' רחלי משה, מנהלת משאבי אנוש במועצה האזורית גזר.