תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב

תושבי המועצה שלום רב,

לפני מספר שנים גיבשה המועצה, בהובלת ראש המועצה, פטר וייס, וביחד עם מנהלי המחלקות, אמנת שירות הכוללת בין היתר הגדרה של מדדי הזמן שנקבעו לטיפול בכל פניה ופניה המגיעה למוקד המועצה, ע"פ סוג הפניה ודרך הטיפול בה.

במסגרת מאמצנו ליעל ולשפר את השירות הניתן לכם סיימנו לאחרונה לבחון מחדש ולעדכן את מדדי הזמן לטיפול בפניות המגיעות למוקד.

אנו מבקשים לשתף את הציבור כחלק מהליך גיבוש אמנת השירות ומצרפים לכם את הטבלה בדף הבית של אתר המועצה בתוך הלינק - אמנת שירות, בה מופיעים סוגי הפניות ומדדי הזמן שגיבשנו לטיפולם. הנכם מוזמנים להתייחס, להעיר ולבקש להוסיף נושאים ככל שתמצאו לנכון.


את התייחסותכם עליכם להעביר לאילנית ביטון מנהלת המוקד במייל- ilanitb@gezer-region.muni.il עד לתאריך 30/11/17 והיא תעבור לבחינת מנהל/ת המחלקה אליו משויך הנושא המבוקש.


אנו רואים בכם התושבים שותפים מלאים להליך שיפור השירות ולצרכים המתבקשים ע"פ אמנת השירות של המועצה.


מדדי זמן לטיפול בפניות למוקד האזורי (אמנת שירות) – עדכון