תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב
  • אינסטגרם

המועצה האזורית גזר העלתה לאתר המועצה את אמנת השרות החדשה והעדכנית בינה לבין תושביה. זאת בהמשך להנחייתו של ראש המועצה, פטר וייס, לבחון מחדש ולעדכן את מדדי הזמן לטיפול בפניות המגיעות למוקד בהתאם לחזונה. לאמנה זאת חברו יחד מנהלי האגפים והמחלקות, העובדים במועצה והחשוב מכל - התושבים.


כזכור, לפני מספר שנים, גיבשה המועצה אמנת שירות הכוללת בין היתר הגדרה של מדדי הזמן שנקבעו לטיפול בכל פניה ופניה המגיעה למוקד המועצה, ע"פ סוג הפניה ודרך הטיפול בה. במסגרת מאמצי המועצה ליעל ולשפר את השירות הניתן לתושבים הסתיימה לאחרונה בחינה מחדש של מדדי הזמן לטיפול בפניות כשלצורך כך התקיים הליך שיתוף ציבור במסגרתו הוזמנו התושבים להיכנס ללינק אמנת השרות בה מופיעים סוגי הפניות ומדדי הזמן שגובשו לטיפולם והתושבים התבקשו להתייחס, להעיר ולבקש להוסיף נושאים ככל שימצאו לנכון. 


בדברי ההקדמה לאמנת השרות אומר ראש המועצה: "אני רואה את מהות עבודתנו במתן השירות הטוב ביותר האפשרי. לכן, אני עושה כל מאמץ כדי להטמיע את ערך השירות הטוב בעובדות ובעובדי המועצה. חשוב לנו שהעובדים יראו בעבודתם שליחות, יחושו מעורבות אישית וייטלו אחריות על קידום השירות ואיכות השירות לכל אחת ואחד מכם. למען מטרה זאת  ערכנו שינויים רבים בכדי לשפר, לייעל ולהנגיש את השירות לתושב במסגרת "אמנת השירות" המצורפת בזאת. אנו מאמינים כי לתושב יש את הזכות לקבל מענה מקיף ועדכני לכל פניה".

 

למעבר לאמנה לחץ כאן