תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב
  • אינסטגרם

המועצה ארחה את פורום מנהלי הרכש והאספקה ברשויות המקומיות, שבאו ללמוד ולהתרשם מקרוב מהליך הסדרת ההתקשרויות עם ספקים, מומחים ויועצים חיצוניים שביצעה המועצה בחודשים האחרונים.
מדובר בהליך  שמתבצע על פי הנוהל החדש של משרד הפנים שנכנס לתוקפו בתחילת ינואר 2018. המועצה הקדימה ונערכה מראש לנושא, כדי לעמוד בלוח הזמנים של משרד הפנים והיא בין המתקדמות ביותר בארץ בהטמעתו.
הנוהל החדש של משרד הפנים תואם את דרך ההתנהלות של המועצה לפעול בשקיפות מלאה, שהיה בין השיקולים של משרד הפנים שזיכו את המועצה בפרס שר הפנים לניהול כספי תקין וכן בפרס הארצי לאחריות חברתית.
בנוסף מסייע הנוהל החדש לייעול המערכת ולחיסכון כספי בזכות הרחבת מספר נותני השירות למועצה.
ראש המועצה, פטר וייס: "אני רואה חשיבות עליונה בניהול תקין, בהגברת התחרות והשקיפות והנוהל החדש בהחלט מסייע לנו בכך.

יישר כוח לכל העוסקים במלאכה ולמנהלת הרכש והאספקה ליאת פרמון על ההובלה המקצועית של התהליך".