תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב
  • אינסטגרם

לפני כ- 3 שנים התקשרה המועצה בהסכם ייחודי וחדשני עם חברת טלאול בו הוגדרו, בין היתר, מדדי זמן לטיפול בפניות למוקד המועצה. השירות כולל מענה בתוך 30 שניות לכל סוגי הפניות 24/7, למעט במקרים חריגים בהם המענה יינתן בתוך 120 שניות.

מנהלת המוקד, אילנית ביטון: "הנהלת המועצה והעומד בראשה רואים ערך עליון בשירות זמין, איכותי ומתקדם, ואנו מפעילים מערכת ניהולית וטכנולוגית לצורך מעקב ובקרה אחר עמידה ביעדי אמנת השירות".

כתבה על שירות מתקדם זה של המועצה אף פורסמה במוסף ממון של ידיעות אחרונות.