תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • אייקון וואטסאפ
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב
  • אינסטגרם
כפיפות ארגונית: ראשת המועצה
דרגה: שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
היקף משרה: 100%
תיאור התפקיד:
אחריות לגיבוש ומימוש המדיניות ההנדסית של המועצה בהתאם לתכנון האסטרטגי לתכנית רב שנתית בכל הקשור לפעילויות השותפות והמיוחדות של המחלקה.
תרגום מדיניות ראשת המועצה לתוכנית רב שנתית והכנת תכניות אב בתחומים הנדסיים שונים.
מהנדס/ת הוועדה המקומית.
אחריות לפיתוח היישוב ולשיפור איכות החיים של תושבי המועצה ושל השוהים בתחומה.
אחריות לתכנון ולפיתוח ולפיקוח על ביצוע של עבודות פיתוח ועבודות ציבוריות הקשורות לפיתוח התשתיות השונות ברשות המקומית.
הסמכות המקצועית העליונה ברשות לתכנון הפיזי בתחום השיפוט של הרשות לרבות יזום ותכנון בתחומי הרשות ובדיקת תכניות המוגשות על ידי אחרים למוסדות התכנון.
אחריות לניהול נכסי המועצה.
אחריות על בניית התקציב המחלקתי וניהולו.
השתתפות בישיבות של וועדת הנהלת המועצה ובוועדות תכנון ובנייה.
אחריות להכנת מכרזים ולפיקוח על תהליכי התקשרות עם קבלנים בתחום עבודות לפיתוח הרשות המקומית ולתחזוקתה. 
אחריות על בנושא איתור מבנים מסוכנים, קביעת מצב יציבותם ואישור הפעילות המתבקשת כתוצאה מקביעת מבנה כמסוכן.
אחריות להכנת מכרזים ולפיקוח על תהליכי התקשרות עם ספקים וקבלנים בתחום עבודות תשתית ברשות המקומית ולתחזוקתן.
קבלת קהל: יזמים, תושבים ואנשי מקצוע בתחום הבנייה.

דרישות התפקיד- תנאי סף:
השכלה
:
בעל תואר אקדמי בהנדסה אזרחית או אדריכלות, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
רישיון מקצועי/תעודת מקצוע מהנדס רישוי (הנדסה אזרחית) או מהנדס רשוי או אדריכל רשוי לפי חוק המהנדסים והאדריכלים , תשי"ח – 1958 ,רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים ,תשי"ח – 1958 (בתוקף)


ניסיון תעסוקתי
:
5 שנות ניסיון בתחום של תכנון עיר ובאחד לפחות מבין התחומים הבאים: פיקוח ורישוי, בניה ציבורית, עבודות ציבוריות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.

ניסיון ניהולי
:
ניסיון בניהול צוות עובדים טכני ומנהלי. 

דרישות נוספות
:
לא הורשע בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון. 
יכולת הצגה בפני קהל, ועדות ציבוריות וגורמי ממשל.
בעל/ת כושר ביטוי בכתב ובעלפה בשפה העברית ברמה גבוהה.
בעל/ת אמינות ומהימנות אישית גבוה.
יכולת ניהול מו"מ ועמידה בלחצים.
ידע רב בהפעלת תוכנת אופיס, אקסל וידע ב- GIS ובמערכות תומכות בתחום התכנון והבניה.
יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות.
ידיעת חוק התכנון והבניה תיקוניו ותקנותיו.

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (הקליק/י להורדה).
2. 
קורות חיים.
3. 
תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. 
המלצות (במידה וקיים).
להמעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 7.4.2019 בשעה 15:00 באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il  או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' רחלי משה, מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי מ.א גזר בבית חשמונאי, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274030