תפריט נגישות
  • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
  • מותאם לעיוורי צבעים
  • מותאם לכבדי ראייה
  • תצוגה רגילה
  • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
  • הפסק תנועתיות באתר
  • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
  • Ctrl + להגדלה
  • Ctrl - להקטנה
  • Ctrl 0 לאיפוס
  • אפס לברירת מחדל
  • Powered By BSmart ©
  • אייקון וואטסאפ
  • דף הבית
  • צור קשר
  • יוטיוב
  • אינסטגרם

כללי:
מחלקה: רווחה
כפיפות ארגונית: לראש הרשות המקומית או למנכ"ל הרשות המקומית.
כפיפות מקצועית: לגורמי המקצוע ברשות הלאומית לביטחון קהילתי.
דרוג: חינוך, נוער וקהילה
דרגה: לפי השכלה
היקף משרה: 100%

תיאור התפקיד:
מנהל/ת את יישום כלל הפעולות והתכניות של הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ברשות המקומית, מוביל/ה ומתאם/ת את הפעולות הנדרשות לבנייה ולביסוס התשתית היישובית להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול, לרבות, באמצעות ארגון, תיאום וריכוז של פעולות הרשות המקומית והקהילה הנדרשות לצורך הגברת היכולת של היישוב למנוע ולהתמודד עם בעיות אלה.

- פיתוח, תכנון והפעלה של תככנית עבודה שנתית ומערכתיות למניעת פשיעה, אלימות וסמים ואלכוהול, המחזקות את חוסנם של ילדים ונוער במועצה. 
- פיתוח הדרכות והכשרות לכלל אנשי המקצוע העובדים עם ילדים ונוער בנושאי מניעה, העצמה ופיתוח חוסן אישי בקרב ילדים ונוער
- שותפות בפורומי חינוך ורווחה תוך שמירה על קשר רציף עם מנהלים בחינוך (הנהלה, מוסדות חינוך וכו') וברווחה.
- ניהול התקציב הרשותי כולל גיוס שותפויות ואיגומים.
- גיוס משאבים תוספתיים.
- פיתוח חשיבה אסטרטגית ליצירת "מרחבים מאפשרים", ייחודיים ומגוונים המותאמים לצרכים של בני הנוער / צעירים.
- שותפות בפורומים לאומיים, מחוזיים להבניית מודלות עבודה וגיבוש אסטרטגיה.
- איתור ומיפוי צרכים כולל ביישובי המועצה השונים
- עבודה עם מנהיגות וועדי היישובים תוך יצירת שיתופי פעולה וגיוס המנהיגות לפעולה.
- עבודה עם מנהיגות נוער- תנועות נוער ומועצות נוער ותלמידים.
- פיתוח פרויקטים ומענים קהילתיים ביישובים וברמה הרוחבית לכלל המועצה.
- עבודה בשיתופי פעולה עם מחלקת הרווחה (עו"ס נוער וצעירים, עו"ס לחוק הנוער, עו"ס משפחות).

דרישות התפקיד, תנאי סף:
1. בעל תואר אקדמי, רצוי במדעי החברה/ מדעי ההתנהגות/ עדיפות לקרימינולוגיה/עבודה סוציאלית/מדעי התנהגות / סוציולוגיה / מדעי המדינה, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
2. ניסיון מקצועי בהובלת פרויקטים חברתיים חינוכיים או בעבודה קהילתית, עדיפות לניסיון של 4 שנים לפחות.
3. ניסיון ניהולי של שנה לפחות בניהול ו / או ריכוז שני עובדים לפחות במערכת רב תחומית.


דרישות נוספות:
שפות - עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה.OFFICE-
רישיון נהיגה – בתוקף (גיר רגיל).
רישום פלילי – אישור משטרת ישראל בתוך 3 חודשים מפניית הרשות המקומית כי אינה מתנגדת להסמכתו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי (יידרש להציג במכרז).
כשירות רפואית- כשירות גופנית מתאימה וכושר גופני מתאים לתפקידי אכיפה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
1. ייצוגיות.
2. עבודה בשעות לא שגרתיות ובימים לא שגרתיים, לרבות בחגים, בחול המועד ובחופשות.
3. עבודת שטח ונסיעות מרובות.
4. יכולת עמידה בלחצים.
5. שירותיות.
6. סדר וארגון.
7. אסרטיביות ויכולת אכיפה.
8. ייצוגיות מול בעלי עסקים.
9. זמינות מלאה גם מעבר לשעות הפעילות לרבות בסופי-שבוע, בחגים, בחופשות וכו'.
10. ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה.
11. פניות ציבור ומענה לתושבים ויישובים.

תחומי אחריות:
1. מיפוי ואיסוף נתונים ויצירת תמונת מצב עדכנית על תחושת הביטחון של התושב ועל תמונת הפשיעה, האלימות וצריכת הסמים והאלכוהול ביישוב.
2. תכנון והפעלת תכנית עבודה שנתית המכוננת למניעת תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול.
3. אחריות לקיום הפעולות הנגזרות ממערך המדידה וההערכה של תכניות ופעולות ברשות המקומית אל מול גורמי המקצוע ברשות הלאומית לביטחון קהילתי ובמשרד לביטחון הפנים. 
4. מעקב בקרה ופיקוח אחר יישום תכנית העבודה.
5. בניית מסוגלות קהילתית ורתימת הקהילה להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול. זאת, תוך עידוד מנהיגות, גיוס והכשרה של מתנדבים ופעילים, ופיתוח של מגוון ערוצים להשתתפות תושבים במאמץ למניעה, לתמיכה בקורבנות ובאוכלוסיות בתהליכי שיקום בקהילה.
6. פיתוח תשתיות ארגוניות ומקצועיות ברשות המקומית.
7. קידום השותפויות והתיאום בין כלל הגורמים והארגונים העוסקים בתחום.
8. אחריות לתכנון תכנית העבודה היישובית בתחומי ההכשרה וההדרכה, ארגון והפעלה ובקרה על כלל הפעולות הנגזרות מתכנית הכשרה בהתאם להנחיות מנהל המחוז ומערך הכשרות של מטה הרשות הלאומית לביטחון קהילתי.
9. סיוע למנהל וקצין היחידה במערך האכיפה העירוני, בגיבוש ותיאום תכנית העבודה השנתית והחודשית של המערך  וכן לבעלי עניין ברשות המקומית ובמשטרה תוך מעקב וליווי של מערך האכיפה ברשות המקומית.
10. הובלה, תפעול ותכלול של המערך הטכנולוגי ביישוב הכולל גיבוש הדרישה המבצעית מול מפקד תחנת המשטרה הנוגעת למיקום המצלמות בשטח ותיאום מול גורמי הרשות הרלוונטיים וגורמי חוץ כולל החברה הטכנולוגית שנבחרה  להקמת מערכים טכנולוגים ברשות, ותחזוקתם.
11. ביסוס השותפות עם תחנת המשטרה היישובית בבניית תכניות עבודה המכוונות ליעדים משותפים, קידום שותפויות בין המשטרה לבין הגורמים הרלוונטיים בקהילה וברשות המקומית וכינוס ועדת האכיפה.
12. ניהול מערך ההתנדבות של השירות הלאומי/אזרחי בתכנית המניעה הפועלות ברשויות המקומיות במסגרת הרשות הלאומית לביטחון קהילתי. זאת, בשיתוף ובתיאום הגורם הרלוונטי ברשות הלאומית לביטחון קהילתי. לרבות, איתור מקומות התנדבות פוטנציאליים, בניית מעני הכשרה, השמה וליווי של מתנדבים.
13. ביצוע פעולות הפעלת מערך הסברה ושיווק התכניות, בשותפות עם אנשי המקצוע בתחום ברשות במקומית ובהתאם להנחיות דוברות הרשות הלאומית לביטחון קהילתי.
14. כינוס וריכוז הוועדה המקומית למיגור אלימות ברשות והוועדה המקומית למאבק בסמים. הקמה וריכוז הפעולה של וועדות נוספות וצוותי פעולה, בהתאם לצרכים המשתנים ביישוב. השתתפות בוועדות ובפורומים יישוביים הרלוונטיים לתחומי הפעילות של הרשות.
15. ביצוע פעולות לקידום יצירה וביסוס של רצף מניעה, טיפול ושיקום של המעורבים בשימוש בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית.
16. תכנון וניהול התקציב המוקצה ליישום התכניות ברשות המקומית 
17. סיוע להנהגת הרשות המקומית בכינוס מנגנוני תגובה לאירועים קיצוניים המתרחשים ביישוב, בתחומי האלימות והשימוש בסמים ובאלכוהול.
18. דיווח תקופתי לגורמים המקצועיים במשרד לביטחון הפנים על יישום והתקדמות התוכנית והניצול התקציבי.


לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (הקליק/י להורדה).
2. 
קורות חיים.
3. 
תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. 
המלצות (במידה וקיים).
להמעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 16.7.2019 בשעה 15:00 באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il  או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' רחלי משה, מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי מ.א גזר בבית חשמונאי, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274030

עדי לב
מ"מ מנהלת משאבי אנוש