אגף דיגיטל והסברה
אודות המחלקה
אגף דיגיטל והסברה מקדם תהליכי שירות דיגיטליים וחדשניים ומשקף לתושבות ולתושבים את המידע הכי עדכני בחירום ובשיגרה.
מוקד המועצה שהוקם בשנת 2022 פועל כמודל מוקד שירות הלקוחות, המשקף את התפיסה של המחלקה שבבסיסה ההבנה כי התושבים זכאים לשירות זהה לזה של העולם העסקי המתקדם. כל פנייה מתרגמת למסע לקוח שמתחיל ומסתיים בשביעות רצון גבוהה. לאורך כל התהליך מקבלים התושבים חיווי היכן הפניה שלהם נמצאת. מוקד המועצה פועל 24 שעות ביממה והשירות ניתן על ידי נציגות שירות שמכירות את כל אגפי ומחלקות המועצה, נותנות שירות מיטבי ופותרות בעיות כבר בשיחה הראשונה.
האגף מקדמם פתרונות חדשניים שמקלים על התושבים על ידי הפחתת בירוקרטיה וצמצום זמני הטיפול בפניות. תהליך השירות מבוסס על מערכת מתקדמת שמעדכנת את התושב בכל שלב ושלב, ומאפשרת שליחת פניות מקוונות וטיפול דיגיטלי מהיר ויעיל.
הכלים הדיגיטליים של האגף משרתים, לצד התושבים, גם את מחלקות המועצה, דבר שמאפשר התייעלות פנים ארגונית וחיסכון בעלויות.
בשנת 2024 מקדם האגף תהליך פורץ דרך ברשויות מקומית בפרויקט הדגל "גזר אישי" – מערכת CRM, המאפשרת טיפול מקיף ואישי לכל תושבת ותושב תוך התאמת שירותים אישיים.
בנוסף האגף מעביר לתושבות ולתושבים מידע נגיש, מהימן, מעודכן ושקוף בכל נושאי השירות והמידע, בחירום ובשיגרה. האגף אחראי על האתר המועצתי, עמודי המדיה החברתית בפייסבוק ובאינסטגרם, קבוצות וואטסאפ מהמועצה לתושבים ולעיתון "גזרי מידע".