דלג לתוכן העמוד
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 12/12/2019 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

היקף המשרה:  75%
כפיפות: מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים.
דירוג : עו"ס
דרגה: י'-ח'

תאור התפקיד:
• מתן שירות סוציאלי פרטני וקבוצתי לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם .
• קיום קשר עם משרד הרווחה וארגונים רלבנטיים לצורך מתן מענה לאוכלוסייה.
• התערבות קצרת מועד בשעת משבר.
• סיוע ליחידים ומשפחות במיצוי זכויות.
• סיוע בפיתוח שירותים קהילתיים.
• בניית תכניות התערבות ממוקדות, רישום ומעקב אחר התכניות הטיפוליות, מטרות ויעדים

תנאי סף:
• עובד סוציאלי בעל תואר בעבודה סוציאלית (עדיפות לבעלי תואר שני) שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
• רישום בפנקס העובדים הסוציאליים

• ניסיון מקצועי : 
• ניסיון של 2 שנים לפחות בעבודה סוציאלית .
• עדיפות לניסיון בעבודה עם אוכלוסיית יעד של אנשים עם מוגבלויות – יתרון משמעותי.
• יכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם עובדים ושירותים באגף ומחוץ לאגף.
• רצוי ניסיון בעבודה באגף רווחה ברשות מקומית.
• תקשורת בין אישית טובה, מוכוונות שירות
• יכולת ארגון ותכנון משימות בקפדנות ודייקנות ויכולת עמידה בלוחות זמנים

דרישות נוספות: עברית ברמה גבוהה, היכרות ושליטה בתוכנות ה- OFFICE

כישורים אישיים: ארגון מידע וסדר, אמינות ומהימנות אישית, יחסים בינאישיים, תודעת שירות גבוהה, טיפול במספר נושאים במקביל, דיסקרטיות, ייצוגיות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת לטפל בכמה נושאים במקביל, כושר התמדה, יכולת ניהול תקציב.

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי הורדה לחצו כאן)
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום  12.12.19 בשעה 15:00 באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il  או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' עדי לב, מ"מ מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי מ.א גזר בבית חשמונאי, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274030 

עדי לב
מ"מ מנהלת משאבי אנוש