דלג לתוכן העמוד
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 12/12/2019 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

היקף המשרה:  100%
כפיפות: מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים.
דירוג:עו"ס
 דרגה: י'-ח'

תאור התפקיד:
• מטפל/ת בלקוחות זקנים במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי, ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפניה למוסדות ושירותים רלוונטיים עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לש"ח.
• איתור ויישוג: יצירת קשר עם צעירים שעשויים להיות מעוניינים בליווי ולהפיק ממנו תועלת, גיוס הצעירים להשתלב בתהליך הליווי, מעקב אחר ההתקשרות עם הצעיר/ה.
• יצירת מסגרת של פגישות ראשוניות במטרה ליצור בסיס קשר ואמון בין המלווה לצעיר/ה מיפוי הצרכים ותיאום ציפיות להמשך התהליך הכולל אבחון ראשוני להתאמת התהליך בין הצדדים.
• בנייה משותפת של תכנית פעולה אישית: לאחר ההליך הראשוני, הכנה של תכנית עבודה אישית המגדירה מטרות בתחומים שונים ודרכים להשגתן.
• ליווי מתמשך וקבוע: ליווי יציב וקבוע בין העו"ס לצעיר/ה, במסגרת הליווי, יצירת קשר רציף, מותאם עבור המלווה בהתאם לתכנית הפעולה בתחומים השונים המותאמים לצעיר/ה.
• סיוע בנקודות משבר: תמיכה וסיוע לצעיר/ה בעיתות משבר ומצבי חירום שונים באופן יזום ואקטיבי.
• קשר רציף עם גורמי פנים וחוץ רלוונטיים.
• העלאת המודעות בתחומי הרשות לטובת תחום זה.
• תכלול המערך הרשותי למען צעירים במצבי סיכון.
• קיום מנגנונים שונים לטובת תהליכי עבודה בתחום.
• פיתוח מערך המענים והשירותים לצעירים וצעירות במצבי סיכון.
• גיוס והפעלת מתנדבים ומנטורים לצעירים וצעירות במצבי סיכון.
• הובלה מקצועית והפצת ידע בנושא צעירים ומעירות במצבי סיכון.
• קשר עם גופי ממשלה שונים.
• אחריות למתן הדרכה מקצועית ומנהלתית לעובדים הסוציאליים בצוות.
• אחריות לתכנון, ארגון, ניהול וביצוע העבודה בתחום ולהערכת פעולות אלה.
• משימות נוספות עפ"י הצורך.

דרישות התפקיד
השכלה: 
• עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית.
• רישיון בעבודה סוציאלית, רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

ניסיון מקצועי : 
ניסיון של 2 שנים לפחות בעבודה סוציאלית .
עדיפות לניסיון בעבודה עם קשישים ואזרחים ותיקים.
התחייבות לצאת לקורסי הכשרה, בהתאם לתכנית ההכשרה של משרד הרווחה והשירותים החברתיים.

דרישות נוספות: עברית ברמה גבוהה, היכרות ושליטה בתוכנות ה- OFFICE

כישורים אישיים: ארגון מידע וסדר, אמינות ומהימנות אישית, יחסים בינאישיים, תודעת שירות גבוהה, טיפול במספר נושאים במקביל, דיסקרטיות, ייצוגיות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת לטפל בכמה נושאים במקביל, כושר התמדה, יכולת ניהול תקציב.

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (להורדה לחצו כאן)
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום  12.12.19 בשעה 15:00 באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il  או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' עדי לב, מ"מ מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי מ.א גזר בבית חשמונאי, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274030 

 עדי לב
 מ"מ מנהלת משאבי אנוש