דלג לתוכן העמוד

מכרז מספר 42/2019- לתפקיד מזכיר/ה בבית ספר יסודי (בית ספר גוונים)

מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 13/12/2019 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

כללי:
מחלקה: חינוך
כפיפות ארגונית: מנהל/ת בית הספר / מנהל/ת בתי ספר באגף החינוך
דרוג: מנהלי / מח"ר
דרגה: 5-8
היקף משרה: 50%

דרישות התפקיד – תנאי סף:
השכלה 
12 שנות לימוד.
ניסון מקצועי- שנתיים ניסיון בתפקיד מזכירותי.
ניסיון ניהולי- לא נדרש
שפות- עברית רמה גבוהה.
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות office
רישום פלילי-היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.

דרישות ניסיון 
הנהלת חשבונות סוג 2- יתרון.

דרישות נוספות:
1. עבודה מול גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
2. שירותיות.
3. זמינות.
4. ייצוגיות.

תיאור התפקיד:
יעוד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ובהתאם להנחיות מנהל בית הספר.

תחומי אחריות:
1. ניהול תיקי  עובדי בית הספר.
2. עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר במערכת ניהול בתי ספר (להלן מנב"סנט)
3. רישום תלמידים
4. הכנת תעודות לתלמידי בית הספר.
5. ניהול מסמכים ודואר בית הספר.
6. מתן מענה לפניות הקשורות  לבית הספר.
7. ניהול  הפעילות של מנהל בית הספר.
8. תפעול פרויקטים ייחודים.
9. ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר. 
10. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות  והממונה הישיר.

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (להורדה לחצו כאן)
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 13.12.19 בשעה 15:00, באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' לב עדי, מ"מ מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי המועצה, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תבדק והיא תפסל על הסף.
איש הקשר ברשות לעניין מכרז זה, מנהלת משאבי אנוש, טלי בן דוד.
דרכי התקשרות:
טלפון 08-9274030
פקס 08-9274019


לב  עדי
מנהלת משאבי אנוש