דלג לתוכן העמוד

מכרז מספר 33/2019- דרוש/ה קלינאי/ת תקשורת במרכז לשיפור כישורי למידה במועצה

מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 18/09/2019 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

כללי:
מחלקה: חינוך
כפיפות ארגונית: מנהלת משכ"ל
דרוג: חינוך נוער וקהילה
דרגה: לפי השכלה
היקף משרה: 80%

דרישות התפקיד – תנאי סף
א. השכלה: תואר ראשון קלינאות תקשורת 
ב. רישיון מקצועי ממשרד הבריאות 
ג. לפחות שתי שנות ניסיון בהתפתחות הילד או 5 שנים בתחומי עבודה עם ילדים.

דרישות התפקיד – דרישות נוספות
א. שפות: עברית ברמת שפת אם 
ב. יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות OFFICE. 

תכונות נדרשות לתפקיד
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, יצירתיות וחדשנות, עירנות ודריכות, כושר למידה שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת): כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
מצבי תפקיד: טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות.

תיאור התפקיד
אבחון, טיפול וייעוץ בתחומים הקשורים לעבודתה של קלינאית תקשורת התפתחותית (שמיעה, תקשורת שפה ודיבור)

תחומי אחריות:
א. טיפול פרטני וקבוצתי בילדים 
ב. הדרכה לצוותים חינוכיים 

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:
איתור וסינון ילדים עם קשיי שפה דיבור ושמיעה במערכת החינוך הרגילה אבחון פורמלי, תצפיות, ואיסוף מידע מהורים  וצוות חינוכי כתיבת דו"ח סיכום אבחון  כתיבת תוכנית התערבות טיפולית  ביצוע טיפול ישיר וקבוצתי.
הדרכת הורים הדרכה לצוות חינוכי.
ביצוע כל מטלה, משימה או פרוייקט בתחומי העשייה של היחידה ע"פ הנחיות הממונים.
זמינות וכוננות (טלפונית ופיזית ובכל צורה שתידרש) למתן מענה ולטיפול בכל הנוגע לעבודת המועצה, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה, הן לצרכי שגרה והן לצרכי חירום.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. הדרכה להורים
ב. הדרכה לצוות חינוכי 
ג. עבודת צוות

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (הקליק/י להורדה).
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):

1. שאלון אישי (להורדה לחצו כאן)
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).
להמעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 18.9.2019 בשעה 15:00 באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il  או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' עדי לב, מ"מ מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי מ.א גזר בבית חשמונאי, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274030

עדי לב
מ"מ מנהלת משאבי אנוש