דלג לתוכן העמוד

מכרז מספר 67/2019- רכז/ת קהילה במסגרת הרשות לביטחון קהילתי במועצה אזורית גזר

מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 26/12/2019 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

 

היקף המשרה:  100%
כפיפות: מנהלת הרשות לביטחון קהילתי במועצה
דירוג : חינוך ונוער
דרגה: לפי השכלה

תיאור התפקיד:
רכז קהילתי אחראי על ריכוז והובלה של הפעילויות הנדרשות לצורך קידום יוזמות קהילתיות הממוקדות במניעה ובעבודה עם ה"כוחות" וה"נכסים" המזוהים ביישובים.
בפרט, הרכז הקהילתי אחראי על גיוס, ליווי והנעה של מתנדבים, הורים, פעילים ומנהיגים פורמאליים ובלתי פורמאליים, שיש ביכולתם לתרום לקידום תחושת ביטחון ולמניעה של התנהגויות סיכון.

משימות הכרוכות במילוי התפקיד
• עבודה עם ועדי הורים וועדים מקומיים למען פעילות משותפת בהתמודדות עם תופעות חברתיות. גיוס הורים וארגון פעילות קהילתית שקהל היעד שלה הוא הורים, כדוגמת סדנאות הורים, התנדבות הורים, הרצאות קהילתיות.
• ארגון פעילויות קהילתיות למניעת כלל תופעות האלימות: ברשת, מילולית, מינית, פיזית, כלפי נשים, אלימות במשפחה וכו' (לדוגמא יום עיון, הכשרות לשומרי סף בקהילה ועוד).
• גיוס, בנייה וארגון של תכנית הכשרה, השמה וליווי של מתנדבים ביוזמות קהילתיות שנועדות למנוע התנהגויות סיכון בקרב ילדים ובני נוער, להגביר ביטחון, לצמצם אלימות, לתמוך בקורבנות ועוד.

דרישות תפקיד ותנאי סף עקרוניים
• תואר ראשון – יתרון
• עבודה בשעות גמישות מאוד
• זמינות לעבודה עם תושבים ופעילים

דרישות נוספות:
• יכולת הובלה והנעה של פעילים ומתנדבים
• היכרות משמעותית עם המאפיינים התרבותיים של קהל היעד
• ניסיון בעבודה בקהילה ובהפעלת יוזמות הרלוונטיות לתפקיד
• מוטיבציה גבוהה לעבודה מאתגרת ועצמאית הדורשת יצירתיות ו"ראש גדול"
• תקשורת בין אישית גבוהה
• יכולת הובלת תהליכים אישיים וקבוצתיים.

כישורים אישיים: ארגון מידע וסדר, אמינות ומהימנות אישית, יחסים בינאישיים, תודעת שירות גבוהה, טיפול במספר נושאים במקביל, דיסקרטיות, ייצוגיות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת לטפל בכמה נושאים במקביל, כושר התמדה, יכולת ניהול תקציב.

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (להורדה לחצו כאן)
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 26.12.19 בשעה 15:00, באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' לב עדי, מ"מ מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי המועצה, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תבדק והיא תפסל על הסף.
איש הקשר ברשות לעניין מכרז זה, מנהלת משאבי אנוש, טלי בן דוד.
דרכי התקשרות:
טלפון 08-9274030
פקס 08-9274019

לב  עדי
מ"מ מנהלת משאבי אנוש