דלג לתוכן העמוד

דרוש/ה בודק בקשות להיתרי בנייה ומידען/נית תכנוני/נית – מכרז חיצוני מספר 32/2020

מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: 32/2020 סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: 01/06/2020 תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 02/07/2020 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

(המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד)

כללי:

אגף: הנדסה
כפיפות ארגונית: מנהל מחלקת תכנון ורישוי
דרוג: הנדסאי/ מח"ר / מהנדסים
דרגה: 38-42
היקף משרה: 100%

תיאור התפקיד:

  1. בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה, בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הרשות המקומית ולהנחיות מהנדס הרשות.
  2. הכנת הבקשות וחוות דעת מקצועיות לצורך דיון בבקשות להיתרי בנייה.
  3. מתן מידע תכנוני לצורך הגשת בקשות להיתר בנייה, לרבות מידע תכנוני לכל דורש.
  4. תיאום עם גורמים מקצועיים ברשות המקומית ורשויות אחרות.
  5. מתן הנחיות והתייעצות ראשונית לפני הגשה למתכננים, תושבים ויזמים.
  6. מתן חוות מקצועית בפורומים שונים.
  7. קבלת קהל ומענה לפניות.
  8. ביצוע כל מטלה, משימה או פרוייקט בתחומי העשייה של היחידה והאגף, בהתאם להנחיות הממונים ביחידה.

דרישות התפקיד – תנאי סף:

השכלה: 
מהנדס בנין או בעל תואר אקדמי באדריכלות המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תאריך מחו"ל במשרד החינוך.
או הנדסאי בניין או אדריכלות.
ניסיון מקצועי:
עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחומי עיסוק המשרה.

דרישות נוספות:

  1. שפות: עברית ברמה גבוהה.
  2. ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות (מערכות ניהול ועדה, רישוי זמין ותוכנות מחשב כלליות לרבות אופיס).
  3. כושר הבעה בכתב ובע"פ.
  4. ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  5. המידען יחויב לסיים בהצלחה – קורס מידענים תוך שנה וחצי מיום מינוי.
  6. יתרון לבוגרי קורס בקשות להיתרי בנייה או קורס מידענים.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  1. שליטה בחוק התכנון והבניה, תיקוניו ותקנותיו ובדגש על תיקון 101 לחוק.
  2. שליטה בהליכי תכנון ורישוי בנייה.
  3. ניסיון בהגשת בקשות להיתרי בנייה  למוסדות התכנון – יתרון.
  4. כושר הבעה בכתב ובע"פ.
  5. ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  6. הכרות עם המגזר הכפרי – יתרון.

תכונות נדרשות לתפקיד:

אמינות ומהימנות אישית, הנעה עצמית, קפדנות ודייקנות בביצוע, אחריות אישית, כושר למידה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, תודעת שירות גבוהה, יחסי עבודה תקינים, כושר עבודה בצוות, התמודדות עם מצבי לחץ.
במשרה תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות חמורה כהגדרתה בתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), התשט"ו-1956, או לפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל-1969

ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 02/07/2020 בשעה  12:00
לידי אוולין שנקר בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il  

 
המעוניינים ימלאו שאלון בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, את הטפסים ניתן לקבל בבניין המועצה או להורדה לחץ כאן.
הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.
המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים 
למבחן התאמה מקצועי.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529 

משאבי אנוש - מ.א גזר