דלג לתוכן העמוד

מכרז מספר 06/2018- דרוש/ה אחראי/ת בי"ס למוסיקה – מנהל/ת עבודה (50%-60% משרה)

מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
מס מכרז: סוג המכרז: חיצוני תאריך פרסום המכרז: תאריך פרסום המכרז: המועד האחרון להגשת הצעות: 16/02/2018 תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים: עלות רכישת מכרז: 0 (לא יוחזרו)

ניתן לעיין במסמכי המכרז ללא עלות במשרדי המועצה או

להורדת המכרז לעיון בלבד לחצו כאן

כללי:
אגף: תרבות, נוער וספורט
כפיפות ארגונית: מנהלת החוגים באגף תנ"ס
דרוג: חינוך, נוער וקהילה
דרגה: בהתאם להשכלה
היקף משרה: 50%-60%

דרישות התפקיד – תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע״י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים מחו״ל בתחומי העשייה הרלוונטיים לתפקיד.

ניסיון מקצועי: 
ניסיון של 5 שנים לפחות בתחומי המוסיקה והנגינה.

ניסיון ניהולי: 
ניסיון מוכח בניהול בי"ס למוסיקה/ מערך לימודים בתחומי הנגינה השונים.

תיאור התפקיד
ייעוד
אחריות כוללת לניהול בי"ס למוסיקה בשלוחות השונות במועצה.

תחומי אחריות
1. אחריות כוללת ופיקוח על בי"ס למוסיקה "מוסיקלי" של המועצה האזורית גזר בשלוחות בית חשמונאי, נוף איילון, משמר דוד ובכל שלוחה אחרת שתיפתח בעתיד.
2. גיוס מורים לתחומי נגינה שונים.
3. שיבוץ תלמידים בשיעורים פרטניים והרכבים מוסיקליים.
4.  אחריות על הזמנת ציוד ושמירת הציוד.
5. השאלת כלי נגינה למשתתפי מוסיקלי בתמורה לפיקדון.
6. אחריות על הפקות מוזיקליות שונות במסגרת אירועי המועצה.
7. הפקת קונצרטים של תלמידי מוסיקלי באמצע וסוף שנה וכן ערבי הרכבים שונים.
8. פיקוח על התנהלות שיעורי המוסיקה והתקדמות הילדים.
9. קשר רציף עם התלמידים והוריהם.
10. בקרה על תחום גביית התשלומים.
11. קשר רציף וקבוע עם מנהלת החוגים במועצה.
12. אחריות כוללת להתנהלות מערך כיתות המוסיקה- ברמת סדר, ארגון וניקיון, התנהלות שוטפת, קשר עם ספקים ונותני שירותים – בהתאם להנחיית ממונים ישירים ומינהלת המועצה.
13. פיתוח, ייזום ויצירת פעילויות בנושאים הרלוונטיים לתפקיד.
14. מתן מענה לפונים בכל אמצעי הפנייה האפשריים.
15. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר ומנהלת המועצה.
16. זמינות וכוננות (טלפונית ופיזית ובכל צורה שתידרש) למתן מענה וטיפול בכל הנוגע לעבודה, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה, לצרכי שגרה וחירום.
17. ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות הפעילות התקניות, בהתאם להנחיית ממונה.
 

לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1. שאלון אישי (לחצו כאן להורדה)
2. קורות חיים.
3. תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4. המלצות (במידה וקיים).
על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום  16/02/2018  בשעה 10:00 באמצעות הגשה למייל jobs@gezer-region.muni.il  או לפקס 08-9274019 או לידי הגב' רחלי משה, מנהלת משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי מ.א גזר בבית חשמונאי, בשעות הפעילות הקבועות.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274030

רחלי משה
מנהלת משאבי אנוש