דרושים
דרוש/ה מזכיר/ת ארכיון לוועדה המקומית לתכנון ובנייה במועצה האזורית גזר – משרה למילוי מקום לחופשת לידה
כללי:
אגף: הנדסה
כפיפות ארגונית: מנהל מחלקת תכנון ורישוי בנייה
דרוג: מנהלי
דרגה: 6-8
היקף משרה: 100%
תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודה הוועדה לתו"ב וריכוז הארכיון הפיזי והממוחשב בוועדה.
עיקרי התפקיד:
1. קבלת קהל בוועדה ומתן מענה לפניות תושבים.
2. ניהול מסמכים וריכוז הארכיון בוועדה לתו"ב.
3. טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני.
4. כל נושא אחר אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.
דרישות התפקיד – תנאי סף:
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות OFFICE.
מאפייני העשייה הייחודיות בתפקיד:
ארגון מידע וסדר.
שירותיות.
תכונות נדרשות לתפקיד:
אמינות ומהימנות אישית, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, ייצוגיות.
במשרה תינתן עדיפות לבעלי מוגבלות חמורה כהגדרתה בתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), התשט"ו-1956, או לפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל-1969
הגשת מועמדות
ניתן להגיש קורות חיים עד לתאריך 12.4.2021 בשעה 12:00 לידי שירי בינת בבניין המועצה או בדוא"ל jobs@gezer-region.muni.il
לשליחת מועמדות באופן דיגיטלי בתחתית העמוד
את השאלון המודפס בצירוף קורות חיים, תצלומי תעודות רלוונטיות ומסמכים המעידים על ניסיון, יש לשלוח בדוא"ל או להגישם בבנין המועצה לידי שירי בינת.
הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא ייענו.
המועמדים המתאימים יוזמנו לראיון בפני ועדת בחינה. הועדה תחליט על הפניית מועמדים למבחן התאמה מקצועי.
דרכי התקשרות: טלפון 08-9274529
משאבי אנוש - מ.א גזר